DITT BOLIGPROSJEKT
– EN MERKEVARE

Når vi starter jobben med et nytt prosjekt er det viktig for oss å forstå hva som gjør nettopp dette prosjektet spesielt.

Både utbygger og megler må tidlig inn i prosessen. Vi trenger innspill fra utbygger om alle særegenheter ved boligene, fakta om fordeler ved bygget, tilleggstjenester etc.

Megler har innspill på målgruppe og viktige detaljer i nærområdet. Og legger ellers frem sine synspunkter i forhold til sine erfaringer og boligkjøpers forventninger. Det er megleren som skal selge prosjektet så det er viktig at vi tar hensyn til deres råd.

Vi designer deretter en grafisk profil. Hvis ikke prosjektet allerede har et navn som fungerer så kommer vi med forslag til det også. Bildebruk og språk er viktig.

Vi ser på kanalvalg og velger hva slags grafisk materiell vi trenger til hvilke kanaler vi ønsker å benytte. Vi utvikler og tilpasser nettsider i forhold til ønsker for prosjektet.

Når alt materiell er ferdig legger vi opp en strategi for digital markedsføring.

I DEON har vi fokus på å inspirere våre kunder og gjerne flytte listen et hakk opp slik at både vi og kundene blir fornøyd.